|
521 |
Developmental changes in source monitoring in 3- to 5-year-old children ; favorable conditions and factors relevant to early source monitoring Kraus, Uta, 2009
|
|
|
522 |
Didaktik der Erinnerung Schäfer, Christoph. - Münster : Waxmann, 2009
|
|
|
523 |
Die Effektivität eines lernerkontrollierten Lerntrainings Ihne, Michael. - Duisburg : WiKu, 2009
|
|
|
524 |
Die Heimwehfabrik Draaisma, Douwe. - Berlin : Verl. Galiani, 2009, 1. Aufl.
|
|
|
525 |
Die Kooperation von Aufmerksamkeit, Interesse, Intentionalität und kurzzeitigem Arbeitsgedächtnis Grzesik, Jürgen. - Leipzig : Bohmeier, 2009, 1. Aufl.
|
|
|
526 |
Die Kraft der Motivation Schmidt, Dirk. - Wien : Ueberreuter, 2009
|
|
|
527 |
Die Rhetorik des Beispiels - die Beispielhaftigkeit der Rhetorik Bothe, Thorsten, 2009
|
|
|
528 |
Dissociating systems and subprocesses in human declarative memory Jäger, Theodor, 2009
|
|
|
529 |
Don't forget to remember - prospective memory across the lifespan Aberle, Ingo, 2009
|
|
|
530 |
E-Learning Rey, Günter Daniel. - Bern : Huber, 2009, 1. Aufl.
|
|