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Landing gear positioning and structural mass optimization for a large blended wing body aircraft Cumnuantip, Sunpeth. - Köln : DLR, Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt, [2014]
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Lifetime prediction of a typical rocket combustion chamber by means of viscoplastic damage modeling Tini, Vivian. - Aachen : Shaker, 2014
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Lifetime prediction of a typical rocket combustion chamber by means of viscoplastic damage modeling Tini, Vivian. - Aachen : Shaker, 2014, 1. Aufl.
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Linear time-periodic control and analysis of helicopter air resonance Maurice, Jean-Baptiste. - Aachen : Shaker, 2014
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Linear Time-Periodic Control and Analysis of Helicopter Air Resonance Maurice, Jean-Baptiste. - Aachen : Shaker, 2014, 1. Aufl.
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Mathematische Modellierung der Flugmechanik eines Luftschiffs sowie Regelung der grundlegenden Fluggrößen zur Navigation Jelenčiak, František. - Aachen : Shaker, 2014
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Mathematische Modellierung der Flugmechanik eines Luftschiffs sowie Regelung der grundlegenden Fluggrößen zur Navigation Jelenčiak, František. - Aachen : Shaker, 2014, 1. Aufl.
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Methodology for Benefit Assessment of Morphing Aircraft Wittmann, Jürgen. - München : Verlag Dr. Hut, 2014
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Methodology for benefit assessment of morphing aircraft Wittmann, Jürgen. - München : Verl. Dr. Hut, 2014
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Modellbasierter Entwurf und Bewertung von multifunktionalen Brennstoffzellensystemen auf Flugzeugebene Lüdders, Hauke Peer. - Aachen : Shaker, 2014
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