|
521 |
Die unionsrechtliche Regulierung von Hafenauffangeinrichtungen für Schiffsabfälle durch die PRF-Richtlinie Schatz, Valentin J.. - Berlin : Fachinformationsdienst für internationale und interdisziplinäre Rechtsforschung Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, 2025
|
|
|
522 |
«Die wirkliche Gefahr liegt in der Erosion der Autonomie». Ein E-Mail-Interview über kognitive Freiheit und die problematische Nutzung neuronaler Daten Farahany, Nita. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2025
|
|
|
523 |
Different Pathways of Externalising Behaviour Problems From Preschool to Youth: A Test of Risk and Protective Factors and Potential Origins Lösel, Friedrich. - Erlangen : Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), 2025
|
|
|
524 |
Differential role of factor XIII in acute myocardial infarction and ischemic stroke Traub, Jan. - Würzburg : Universität Würzburg, 2025
|
|
|
525 |
Digital health programme following rhythm control in patients with atrial fibrillation: comprehensive disease management by self-monitoring, coaching, and telemedicine von Degenfeld, Georges. - Augsburg : Universität Augsburg, 2025
|
|
|
526 |
Digital image processing for the advanced characterization and simulation of experimental fire tests Schiaroli, Alice. - Berlin : Bundesanstalt für Materialforschung und -prüfung (BAM), 2025
|
|
|
527 |
Digital stress perception and associations with work- and health-related outcomes among general practitioners in Germany: a quantitative study Würtenberger, Annika. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2025
|
|
|
528 |
Digital technologies for precise carbon balancing in timber procurement Hoppen, Martin. - Aachen : Universitätsbibliothek der RWTH Aachen, 2025
|
|
|
529 |
Digitale Welten, Analoge Verfahren. Ein Praxiskurs zwischen GameLab und Fotolabor Schemer-Reinhard, Timo. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2025
|
|
|
530 |
Digitalisierung im Curriculum kompetenzorientiert umsetzen : Erste Impulse in Orientierung an Lehrerfahrungen und am Deutschen Qualifikationsrahmen Soziale Arbeit Remke, Sara. - Hannover : Hochschule Hannover, 2025
|
|