|
601 |
The impact of gender fair language use on children’s gendered occupational beliefs and listeners' perceptions of speakers Vervecken, Dries. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2013
|
|
|
602 |
The impact of motivational and affective context on error-induced learning Unger, Kerstin. - Saarbrücken : Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek, 2013
|
|
|
603 |
The influence of other persons and different situations on counterfactual thinking Ostheimer, Vanessa Geraldine. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2013
|
|
|
604 |
The interplay of unconscious processing and cognitive control Reuß, Heiko. - Würzburg : Universitätsbibliothek der Universität Würzburg, 2013
|
|
|
605 |
The Necessary Structure of the All-pervading Aether: Discrete or Continuous? Simple or Symmetric? Forrest, Peter. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2013
|
|
|
606 |
The Respective Impact of Stimulus Valence and Processing Fluency on Evaluative Judgments in Stereotype Disconfirmation Schubert, Lisa. - Würzburg : Universitätsbibliothek der Universität Würzburg, 2013
|
|
|
607 |
Theory of Mind Development in Adolescence and its (Neuro)cognitive Mechanisms Vetter, Nora. - Dresden : Saechsische Landesbibliothek- Staats- und Universitaetsbibliothek Dresden, 2013
|
|
|
608 |
Theory of mind und Objektwahrnehmung Just, Katja. - Köln : Deutsche Zentralbibliothek für Medizin, 2013
|
|
|
609 |
Training components of face cognition Dolzycka, Dominika. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2013
|
|
|
610 |
Trainingserfolg - eine Frage des Alters? Altersdifferenzierung eines e-Learning Behavior Modeling Trainings und Analyse von Personen- und Designmerkmalen zur Optimierung von Trainingserfolg Bausch, Sonja. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2013
|
|