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Subtitling vs. dubbing and original version : the effects of different translation methods on consumer behavior towards product placement on audiovisual content Noschang, Luis Octávio. - Hohenheim : Universität Hohenheim, 2024
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Tarkovskijs ›Idioten‹. Ethik, Anthropologie und Ästhetik im Filmwerk Andrej Tarkovskijs Ostwald, Christian. - Cottbus : BTU Cottbus - Senftenberg, 2024
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Technisch-nachhaltiges Handeln als Bildungsaufgabe in der Ingenieurausbildung – Verbreitung des Leonardischen Eides über YouTube Leymann, Heinz Josef. - Siegen : Universitätsbibliothek der Universität Siegen, 2024
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The Becoming of a Hero Bivalkar, Pradnya. - Tübingen : Universitätsbibliothek Tübingen, 2024
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The Success Formula for Hedonic Media Weber, Nicolas Robin. - Leipzig : Universitätsbibliothek Leipzig, 2024
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The working-class neighborhood in portrait format Kannler, Kim. - Duisburg : Universität Duisburg-Essen, 2024
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Translations and Interpretations of the Other: The Reception of Three Brazilian Films in the 1970s with German Migration Stories Rosasco Mazzini, Amanda. - Gießen : Universitätsbibliothek Gießen, 2024
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Ängste und Unsicherheiten von Filmschaffenden in den ersten Filmprojekten Grigoryan, Arman. - Potsdam-Babelsberg : Filmuniversität Babelsberg Konrad Wolf, 2023
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Ästhetiken der Irritation. Kosmopolitismus am Beispiel des aktuellen iranischen Kinos. Heine, Janna. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2023
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Algorithms and Producers – An Evidence-Based Approach to Target Audience Definition and Revenue Prediction for Feature Film Producers Funk, Jannis. - Potsdam-Babelsberg : Filmuniversität Babelsberg Konrad Wolf, 2023
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