|
761 |
Building minds with blocks: The impact of a play-based professional development on preschool teachers’ competencies and children’s learning Lazzara, Lukas. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2025
|
|
|
762 |
بناء الدولة السورية – تأسيس منظومة تعليمية تسهم في التنمية المستدامة – الجزء الأول Berlin : Democratic Arabic Center for Strategic, Political and Economic Studies, 2025
|
|
|
763 |
Building virtual patients using simulation-based inference Paul, Nathalie. - Berlin : Bundesanstalt für Materialforschung und -prüfung (BAM), 2025
|
|
|
764 |
Bulevirtid (chronische Hepatitis D bei Kindern und Jugendlichen) Köln : Institut für Qualität und Wirtschaftlichkeit im Gesundheitswesen (IQWiG), 2025, 1.0
|
|
|
765 |
Bundesbericht Wissenschaftlerinnen und Wissenschaftler in einer frühen Karrierephase 2025 Bielefeld : wbv Media GmbH & Co. KG, 2025, 1. Auflage
|
|
|
766 |
Bush encroachment control and risk management in semi-arid rangelands Lukomska, Natalia. - Lüneburg : Medien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg, 2025
|
|
|
767 |
Business and Biodiversity Singapore : Springer Nature Singapore, Imprint: Springer, 2025, 1st ed. 2025
|
|
|
768 |
Business Aspirations Among Smallholders in Rural Zambia: Drivers and Effects on Agricultural Marketing Strategies Adetoyinbo, Ayobami. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2025
|
|
|
769 |
Bußgeldkataloge zur Arbeitsstättenverordnung Dresden : Länderausschuss für Arbeitsschutz und Sicherheitstechnik, 2025, 2. überarbeitete Auflage
|
|
|
770 |
But There Was Love Berlin/Boston : De Gruyter, 2025
|
|