Katalog der Deutschen Nationalbibliothek

Neuigkeiten

Leichte Bedienung, intuitive Suche: Die Betaversion unseres neuen Katalogs ist online! → Zur Betaversion des neuen DNB-Katalogs

 
 
 


Ergebnis der Suche nach: "{{{1}}}"
im Bestand: Gesamter Bestand

771 - 780 von 1013121
<< < > >>


Online Ressourcen 771 How do AI educators use open educational resources? A cross-sectoral case study on OER for AI education
Rampelt, Florian. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 772 How do patients’ fear prediction and fear experience impact exposure-based therapy for panic disorder with agoraphobia? A comprehensive analysis of fear prediction
Hilleke, Marina. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 773 How does a credible voice sound?
Steffens, Jochen. - Düsseldorf : Hochschule Düsseldorf, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 774 How greedy people respond to missing discounts: insatiability and inaction inertia
Rettkowski, Vanessa. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 775 How Hungary’s Pride Ban Tests the EU’s Commitment to Democracy
Uitz, Renáta. - Berlin : Fachinformationsdienst für internationale und interdisziplinäre Rechtsforschung Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 776 How organisations regulate Muslim body practices: a comparison of schools, hospitals, and swimming pools
Apelt, Maja. - Münster : Universitäts- und Landesbibliothek Münster, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 777 How predictable are mass extinction events?
Foster, William J.. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 778 How to find genomic regions relevant for gene regulation
Guo, Xuanzong. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 779 How to protect the taste for science? Working conditions in European higher education systems
Civera, Alice. - Augsburg : Universität Augsburg, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 780 Human-Centric Approach to Cyber Threat Identification: The Role of Cognition, Experience, and Education in Decision-Making
Lugo, Ricardo G.. - Albstadt-Sigmaringen : Hochschule Albstadt-Sigmaringen, 2025
Online Ressource


771 - 780 von 1013121
<< < > >>


E-Mail-IconAdministration