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Artikel 97931 Wireless technologies for the connectivity of the future
Enthalten in European Association for Speech, Signal and Image Processing: EURASIP journal on wireless communications and networking Bd. 2021, 6.5.2021, Nr. 1, date:12.2021: 1-6
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Artikel 97932 Wise-SrNet: a novel architecture for enhancing image classification by learning spatial resolution of feature maps
Enthalten in Pattern analysis and applications Bd. 27, 9.3.2024, Nr. 2, date:6.2024: 1-23
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Artikel 97933 WLAN Bandwidth-Based Handoff from WLAN to Cellular Network Assisted by Ad hoc Relaying
Enthalten in Wireless personal communications Bd. 114, 4.8.2020, Nr. 2, date:9.2020: 1597-1622
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Artikel 97934 WMFusion: a W-shaped dual encoder and single decoder network for multimodal medical image fusion
Enthalten in Applied intelligence Bd. 55, 26.3.2025, Nr. 7, date:5.2025: 1-16
Online Ressource
Artikel 97935 WNV-Detector: automated and scalable detection of wireless network vulnerabilities
Enthalten in European Association for Speech, Signal and Image Processing: EURASIP journal on wireless communications and networking Bd. 2021, 7.4.2021, Nr. 1, date:12.2021: 1-21
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Artikel 97936 Wolfgang Armbrecht: Innerbetriebliche Public Relations. Grundlagen eines situativen Gestaltungskonzepts. — Opladen: Westdeutscher Verlag 1992 (= Beiträge zur sozialwissenschaftlichen Forschung, Bd. 121), 362 Seiten mit Schaub. und Tab., DM 62,–. Wolfgang Armbrecht/Horst Avenarius/Ulf Zabel (Hrsg.): Image und PR. Kann Image Gegenstand einer Public Relations-Wissenschaft sein? — Opladen: Westdeutscher Verlag 1993, 295 Seiten mit Abb. und Tab., DM 52,–. Wolfgang Armbrecht/Ulf Zabel (Hrsg.): Normative Aspekte der Public Relations. Grundlegende Fragen und Perspektiven. Eine Einführung. — Opladen: Westdeutscher Verlag 1994, 314 Seiten mit Schaub., DM 56,–. Horst Avenarius/Wolfgang Armbrecht (Hrsg.): Ist Public Relations eine Wissenschaft? Eine Einführung. — Opladen: Westdeutscher Verlag 1992, 396 Seiten, DM 64,–. Michael Kunczik: Public Relations. Konzepte und Theorien. — Köln, Weimar, Wien: Böhlau 1993 (= Reihe: Public Relations, Bd. 1), 295 Seiten mit Schaub., DM 39,80. Franz Ronneberger/Manfred Rühl: Theorie der Public Relations. Ein Entwurf. — Opladen: Westdeutscher Verlag 1992, 358 Seiten, DM 49,–. Beate Schulz: Strategische Planung von Public Relations. Das Konzept und ein Fallbeispiel. -Frankfurt/Main, New York: Campus Verlag 1992, 398 Seiten, DM 68,–
Enthalten in Publizistik Bd. 39, 1.6.1994, Nr. 2, date:6.1994: 234-240
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Artikel 97937 Women’s body image after mastectomy: a photovoice study
Enthalten in Supportive care in cancer Bd. 33, 27.5.2025, Nr. 6, date:6.2025: 1-12
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Artikel 97938 Women’s experiences of their pregnancy and postpartum body image: a systematic review and meta-synthesis
Enthalten in BMC pregnancy and childbirth Bd. 14, 23.9.2014, Nr. 1, date:12.2014: 1-11
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Artikel 97939 Wood surface defect detection based on improved YOLOv8
Enthalten in Signal, image and video processing Bd. 19, 28.5.2025, Nr. 8, date:8.2025: 1-12
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Artikel 97940 Word as image: Gadamer on the unity of word and thing
Enthalten in Continental philosophy review Bd. 55, 5.3.2022, Nr. 1, date:3.2022: 101-118
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