Katalog der Deutschen Nationalbibliothek

Neuigkeiten

Leichte Bedienung, intuitive Suche: Die Betaversion unseres neuen Katalogs ist online! → Zur Betaversion des neuen DNB-Katalogs

 
 
 


Ergebnis der Suche nach: "153"
im Bestand: Gesamter Bestand

91 - 100 von 11202
<< < > >>


Online Ressourcen 91 Opportune moments for task interruptions: examining the cognitive mechanisms underlying interruption-timing effects
Hirsch, Patricia. - Aachen : Universitätsbibliothek der RWTH Aachen, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 92 Parenting Practices and Children’s Cognitive Effort
Foley, William. - Thousand Oaks : Sage, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 93 Perfect self-control? The role of perfectionistic cognitions in daily self-control episodes
Prestele, Elisabeth. - Kaiserslautern-Landau : Rheinland-Pfälzische Technische Universität Kaiserslautern-Landau, Landau - Fachbereich Psychologie, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 94 Perspective taking ability is important in map reading for navigation – Unless you follow the instruction
Fehringer, Benedict C. O. F.. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 95 Pluralitätskompetenz als Einheitskriterium: Die »philosophischen Neigungen« der DVjs
Martus, Steffen. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 96 Predictions of pre-academic mathematical and literacy skills by kindergarten executive functions
Michel, Eva. - Würzburg : Universität Würzburg, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 97 Pricing decisions in a two‑period closed‑loop supply chain game under asymmetric information and uncertainty
Beranek, Maria. - Berlin [u. a.] : Springer, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 98 Promoting new habits at work through implementation intentions
Trenz, Nina. - Darmstadt : Universitäts- und Landesbibliothek, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 99 Psychology of Planning
Gollwitzer, Peter M.. - Konstanz : KOPS Universität Konstanz, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 100 Rational thinking as a general cognitive ability: factorial structure, underlying cognitive processes, and relevance for university academic success
Grimm, Johanna. - Würzburg : Universität Würzburg, 2025
Online Ressource


91 - 100 von 11202
<< < > >>


E-Mail-IconAdministration