|
99691 |
I can see how you feel—Methodological considerations and handling of Noldus's FaceReader software for emotion measurement Landmann, Elisa. - Dresden : Technische Universität Dresden, 2025
|
|
|
99692 |
I can succeed at this: engagement in service learning in schools enhances university students’ self-efficacy Gutzweiler, Raphael. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2025
|
|
|
99693 |
I CAN’T HELP BUT LOOK AT YOU? A characterization of temporal dynamics within neural systems for the perception of emotional faces Weidner, Enya. - Bielefeld : Universitätsbibliothek Bielefeld, 2025
|
|
|
99694 |
I canzonieri napoletani del secondo Quattrocento Rodríguez Mesa, Francisco J.. - Berlin/Boston : De Gruyter, 2025
|
|
|
99695 |
I care Anatomie Physiologie Stuttgart : Thieme, 2025, 3., aktualisierte Auflage
|
|
|
99696 |
I care Anatomie Physiologie Stuttgart : Thieme, 2025, 3., aktualisierte Auflage
|
|
|
99697 |
I care Krankheitslehre Stuttgart : Thieme, 2025, 3., überarbeitete Auflage
|
|
|
99698 |
I care Krankheitslehre Stuttgart : Thieme, 2025, 3., überarbeitete Auflage
|
|
|
99699 |
I care LernPaket Stuttgart : Thieme, 2025, 3. Auflage
|
|
|
99700 |
I care Pflege Stuttgart : Thieme, 2025, 3., überarbeitete Auflage
|
|