Katalog der Deutschen Nationalbibliothek

Neuigkeiten

Leichte Bedienung, intuitive Suche: Die Betaversion unseres neuen Katalogs ist online! → Zur Betaversion des neuen DNB-Katalogs

 
 
 


Ergebnis der Suche nach: cod="ro"
im Bestand: Gesamter Bestand

99981 - 99990 von 1128789
<< < > >>


Online Ressourcen 99981 Cognitive ease at a cost: LLMs reduce mental effort but compromise depth in student scientific inquiry
Stadler, Matthias. - Augsburg : Universität Augsburg, 2024
Online Ressource
Online Ressourcen 99982 Cognitive Foundations of Ascribing Intentional Action
Garbisch, Isa. - Göttingen : Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen, 2024
Online Ressource
Online Ressourcen 99983 Cognitive Load in der Arbeit mit barrierefreien Unterrichtsvideos – Audiodeskription als Signalgeber
Delere, Malte. - Dortmund : Universitätsbibliothek Dortmund, 2024
Online Ressource
Online Ressourcen 99984 Cognitive load promotes honesty
Reis, Moritz. - Würzburg : Universität Würzburg, 2024
Online Ressource
Online Ressourcen 99985 Cognitive science theory-driven pharmacology elucidates the neurobiological basis of perception-motor integration
Eggert, Elena. - Dresden : Technische Universität Dresden, 2024
Online Ressource
Online Ressourcen 99986 Cognitive simulation along with neural adaptation explain effects of suggestions: a novel theoretical framework
Zahedi, Anoushiravan. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2024
Online Ressource
Online Ressourcen 99987 Cognitive training of mice attenuates age-related decline in associative learning and behavioral flexibility
Attalla, Dalia. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2024
Online Ressource
Online Ressourcen 99988 Coherence and path indistinguishability for the interference of multiple single-mode fields
Das, Rathindra Nath. - Würzburg : Universität Würzburg, 2024
Online Ressource
Online Ressourcen 99989 Coherence by Normalization for Linear Multicategorical Structures
Olimpieri, Federico. - Wadern : Schloss Dagstuhl – Leibniz-Zentrum für Informatik, 2024
Online Ressource
Online Ressourcen 99990 Coherence in European Teacher Education
Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, Imprint: Springer VS, 2024, 1st ed. 2024
Online Ressource


99981 - 99990 von 1128789
<< < > >>


E-Mail-IconAdministration