|
1 |
Design of a Hydrogen Fuel Cell Powered Long-Endurance Drone for Wildfire Detection Rösing, Christian. - Hamburg : Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg, 2025
|
|
|
2 |
Einfacher Flügelentwurf optimiert hinsichtlich Masse und Widerstand Mahfouz, Houssein. - Hamburg : Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg, 2025
|
|
|
3 |
Environmental information for aviation passengers Ridao Velasco, Alejandro. - Hamburg : Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg, 2025
|
|
|
4 |
Reverse engineering of passenger jets De Grave, Emiel. - Hamburg : Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg, 2025
|
|
|
5 |
Signal Transmission between Electrical Components in Microlight Aircraft Gmelin, Philipp Iohannes. - Hamburg : Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg, 2025
|
|
|
6 |
Conditions for passenger aircraft minimum fuel consumption, direct operating costs and environmental impact Caers, Brecht. - Hamburg : Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg, 2022
|
|
|
7 |
2021 International Aircraft Cabin Air Conference: Conference Proceedings International Aircraft Cabin Air Conference (2021 : Online). - Hamburg : Aircraft Design and Systems Group (AERO), Department of Automotive and Aeronautical Engineering, Hamburg University of Applied Sciences, 2021
|
|
|
8 |
Continuous Open Access Special Issue "Aircraft Design" Herausgeber: Dieter Scholz, Egbert Torenbeek ; Basel, Switzerland: MDPI Hamburg : Aircraft Design and Systems Group (AERO), Department of Automotive and Aeronautical Engineering, Hamburg University of Applied Sciences, 2021
|
|
|
9 |
Die Diederich-Methode zur Berechnung der Auftriebsverteilung am Tragflügel in Microsoft Excel Schnoor, Max. - Hamburg : Aircraft Design and Systems Group (AERO), Department of Automotive and Aeronautical Engineering, Hamburg University of Applied Sciences, 2021
|
|
|
10 |
Die Diederich-Methode zur Berechnung der Auftriebsverteilung am Tragflügel in Microsoft Excel Schnoor, Max. - Hamburg : Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg, 2021
|
|